در سایت شب نشان سعی کرده ایم برای راحتی شما عزیزان ساده ترین و در عین حال ایمن ترین روش را برای ثبت نام کاربران ایجاد کنیم. در واقع ثبت نام و یا ورود در سایت شب نشان پیچیدگی خاصی ندارد و اگر تا حالا تجربه ثبت نام در سایر سایت ها را داشته باشید، ثبت نام در سایت شب نشان نیز برای شما آسان خواهد بود. ولی باز برای آشنایی بیشتر مراحل را توضیح میدهیم

ثبت نام

برای ثبت نام یا ورود در این سایت با یک شماره موبایل معتبر که متعلق خودتان است استفاده کنید. مکان نمای موس را بر روی دکمه "ورود/عضویت" نگه دارید. منوی آبشاری برای شما باز میشود.

چنانچه قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید با وارد کردن شماره موبایل و رمز خود و کلیک بر روی من روبات نیستم وارد سایت شود. چنانچه ورود شما با موفقیت انجام شود نام شما به جای "ورود/عضویت" نشان داده خواهد شد.

عضویت

چنانچه قبلا ثبت نام نکرده باشید با کلیک بر روی "ورود/عضویت" یا "ایجاد یک حساب کاربری" به صفحه عضویت هدایت میشوید. در این صفحه نیز اگر قبلا ثبت نام کرده باشید، میتوانید با وارد کردن شماره موبایل و رمز خود وارد سایت شوید.

برای عضویت روی "ثبت نام" کلیک کنید.

نام و نام خانوادگی و شماره موبایل و رمز عبور را وارد کنید. برای شماره موبایل وارد شده یک کد 4 رقمی ارسال میشود و محل درج آن زیر شماره موبایل اضافه میشود. کد را در این بخش وارد کنید و تیک من روبات نیستم را بزنید و دکمه "تایید رمز یکبار مصرف" را بزنید. این رمز تا 90 ثانیه معتبر است. اگر در این مدت کد را دریافت نکردید و یا در قسمت مربوطه وارد نکردید بعد از تمام شدن این زمان، میتوانید بر روی ارسال مجدد کلیک کنید.

معمولا چنانچه در شبکه موبایل اخلالی وجود نداشته باشد در عرض چند ثانیه شما این کد را دریافت خواهید کرد.

عدم دریافت کد

در صورتی که کد را دریافت نکردید و بعد از چند بار تلاش موفق به دریافت کد نشدید در ساعت دیگری از شبانه روز امتحان کنید. در صورت عدم موفقیت مراتب را در بخش تماس با ما  به ما اطلاع دهید تا مورد بررسی شود.

در صورتی که مشکلی در دریافت پیامک و پر کردن فیلد های اجباری وجود نداشته باشد، ثبت نام و ورود شما به سایت شب نشان با موفقیت انجام خواهد شد.

ثبت نام و ورود در گوشی های هوشمند تقریبا به همین روش خواهد بود. بعد از ورود میتوانید از تمام بخش خای سایت به راحتی استفاده کنید.