دکوراسیون, طراحی داخلی, لوستر کریستالی

جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه

جدیدترین لوستر برای آشپزخانه

جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه متناسب با محیط

یکی از لوازم نورپردازی هر خانه لوستر است که می‌تواند در زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف هر خانه از جمله آشپزخانه کمک شایانی کند. چنانچه قصد خرید چراغ روشنایی زیبا و مناسب را دارید، آشنایی با جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین لوستر را خریداری و منزل خود را زیباتر نمایید.

اهمیت اندازه‌ی جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه فضای خالی سقف را تا حدودی پر می‌کند و به نقطه‌ی کانونی محیط آشپزخانه تبدیل می‌شود. تهیه‌ی یک لوستر بزرگ و یا کوچک کاملاً به میزان فضای در دسترس و همچنین سلیقه‌ی شما بستگی دارد. اگر لوستر نسبتاً کوچکی را انتخاب کردید به این مفهوم نیست که قرار هست نور کمتری در اختیار داشته باشید اما مسلماً هر چه تعداد شاخه‌ها و اندازه‌ی چراغ‌های آن بزرگ‌تر باشد نور مطلوب‌تری به محیط خواهد بخشید.

به‌ هرحال بسیار مهم است که اندازه‌ی جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه خود را متناسب با ابعاد و فضای در دسترس محیط موردنظر انتخاب نمایید تا بیشترین کارایی را برای شما داشته و به زیباتر شدن آشپزخانه‌ی شما کمک کند.

هماهنگی جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه با کابینت‌ها

یکی دیگر از لوازمی که بخش زیادی از فضای آشپزخانه را به خود اختصاص می‌دهد، کابینت است. بهتر است لوستر خود را متناسب با نوع کابینتی که دارید انتخاب کنید. اگر کابینت‌های شما مات هستند و یا درخشندگی کمی دارند، بهتر است لوستر بزرگ‌تر یا دارای تعداد شاخه‌های بیشتری خریداری نمایید. اگر هم کابینت‌ها از نوع  گلاس و درخشان هستند لوسترهای کوچک‌تر نیز برای شما کاربردی خواهند بود.

جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه

توجه به ارتفاع سقف

یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به ارتفاع سقف آشپزخانه است. اگر علاقه دارید از انواع لوسترهای تحت عنوان چشمه‌ی نور که بسیار مجلل هستند استفاده کنید، ارتفاع سقف اهمیتی چندبرابر خواهد یافت زیرا این محصولات مناسب محیط دارای سقف کم‌ارتفاع نیستند. اگر ارتفاع دیوارها و به‌تبع آن سقف آشپزخانه کم است باید از لوسترهای کوچک‌تر استفاده نمایید.

برای اتاق هایی که ارتفاع سقف آنها کم است لوستر های سقفی انتخاب بسیار مناسبی هستند که ما در فروشگاه شب نشان بهترین های لوستر سقفی کریستالی را برای شما آماده کرده ایم.

تناسب با فضا

برای انتخاب لوستر مناسب، بهتر است سبک فضای داخلی آشپزخانه‌ی خود را در نظر بگیرید. لوسترهای مدرن مناسب فضای مدرن و انواع لوسترهای کلاسیک، مناسب با دکوراسیون کلاسیک هستند. اگر آشپزخانه‌ی شما سنتی است و به دنبال خرید لوستر اصیل ایرانی هستید می‌توانید مدل‌های شاخه‌ای و چلچراغی را خریداری نمایید.

به‌طورکلی هرچه از انتخاب جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه صحبت کنیم هیچ‌چیز جای سلیقه‌ی شخصی افراد را نمی‌گیرد. در نهایت لوستری موردپسند قرار می‌گیرد که با سلیقه‌ی خریداران هماهنگی بیشتری داشته باشد.

لوستر جدید برای آشپزخانه

آشنایی با مدل‌های مختلف لوستر

حال که در مورد اندازه و فضای مناسب برای لوستر صحبت شد، بهتر است شما را با انواع مختلف لوسترهای موجود در بازار آشنا کنیم. جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه هرساله از انواع مدل‌هایی که اکنون نیز در بازار وجود دارند طراحی و تولید می‌شوند.

مدل‌های مختلف لوستر عبارت‌اند از:
  • مدرن
  • فانتزی
  • کلاسیک
  • سنتی و ایرانی
  • مدل‌های چوبی
  • لوسترهای فلزی
  • لوستر اُپن آشپزخانه
  • لوسترهای داخل کابینتی

آشپزخانه‌ به‌ عنوان اصلی‌ترین بخش هر خانه و به‌ نوعی قلب هر خانه شناخته شده است. با انتخاب یک لوستر مناسب برای آشپزخانه‌ی خود علاوه بر بهره‌مندی از نور مناسب می‌توانید محیط زیباتری نیز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید